  • 1. Data: 2007-04-17 10:28:52
    Temat: Re: Licencja Shared Alike
    Od: p...@g...com

    i po co się odzywałeś skoro nie masz nic do dodania?
    może kolo nie zna angielskiego? zapewne CC jest dla niego nowością,
    skoro o to pyta...

    co do SA - to tak na prawdę nie jest licencja sama w sobie, tylko
    jeden ze składowych licencji CC
    do wyboru są dwie licencje z funkcjonalnością SA: BY-NC-SA i BY-SA -
    pierwsza z nich nie pozwala na wykorzystanie dzieła w celach
    komercyjnych, druga to dopuszcza, jednak obie wymagają uznania
    autorstwa
    spis dostępnych licencji pl i ich opisy znajdziesz tutaj:
    http://creativecommons.pl/licencje-praw-autorskich-c
    reative-commons/polskie-licencje-cc/
    pozdro

  • 2. Data: 2007-04-17 16:32:27
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    > i po co si=EA odzywa=B3e=B6 skoro nie masz nic do dodania?
    > mo=BFe kolo nie zna angielskiego? zapewne CC jest dla niego nowo=B6ci=B1,
    > skoro o to pyta...

    Polskiego tez nie zna? Przeciez zasady CC i tej licencji sa przetlumaczone.
    Poza tym szersza odpowiedz na takie pytanie znalazlby na innych grupach.
    Poszukac mu sie nie chcialo i tyle. Skoro ja w ciagu minuty po kliknieciu w
    linka znalazlem polska wersje i wyjasnione na niej zasady, to zalozyciel watku
    takze mogl to zrobic. Ba, znalazlem nawet na necie jakas dyskusje na temat
    tych licencji. A ogolnikowosc zadanego pytania sugeruje, ze nawet sie o
    poszukiwanie nie postaral. Ale coz, powiedzialem juz, ze przepraszam, bo moja
    odpowiedz rzeczywiscie niewiele wnosila. Przepraszam raz jeszcze, bije sie w
    piers i proponuje OT.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel