    From: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja Shared Alike
    Date: Tue, 17 Apr 2007 16:32:27 +0000 (UTC)

    Witam,

    > i po co si=EA odzywa=B3e=B6 skoro nie masz nic do dodania?
    > mo=BFe kolo nie zna angielskiego? zapewne CC jest dla niego nowo=B6ci=B1,
    > skoro o to pyta...

    Polskiego tez nie zna? Przeciez zasady CC i tej licencji sa przetlumaczone.
    Poza tym szersza odpowiedz na takie pytanie znalazlby na innych grupach.
    Poszukac mu sie nie chcialo i tyle. Skoro ja w ciagu minuty po kliknieciu w
    linka znalazlem polska wersje i wyjasnione na niej zasady, to zalozyciel watku
    takze mogl to zrobic. Ba, znalazlem nawet na necie jakas dyskusje na temat
    tych licencji. A ogolnikowosc zadanego pytania sugeruje, ze nawet sie o
    poszukiwanie nie postaral. Ale coz, powiedzialem juz, ze przepraszam, bo moja
    odpowiedz rzeczywiscie niewiele wnosila. Przepraszam raz jeszcze, bije sie w
    piers i proponuje OT.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel