  • Data: 2005-01-25 10:49:59
    Temat: Re: Licencja -Pilne
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Zdziechowiak rzecze:
    > Cholera! Właśnie mi uświadomiłeś, że od trzech lat bezsensownie
    > sprzedaję coś co nie istnieje. I ustawa kłamie! I wszystkie te
    > obwarowania, które do umów licencyjnych wkładam, to o kant tyłka można
    > potłuc. Zajebiście się zaczął ten dzień!

    Jeżeli RZECZYWIŚCIE sprzedajesz licencje to niektóre obwarowania pewnie
    i są skuteczne.
    Ale jeżeli sprzedajesz egzemplarze programu a rżniesz głupa, że
    sprzedajesz licencje to przykro mi, ale oszukujesz ludzi.
    Może nie celowo bo w dobrej wierze bierzesz przykład z takich
    ordynarnych oszustów w tej kwestii jak np. M$, ale jednak jest to oszustwo.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info