  • Data: 2005-01-25 23:31:16
    Temat: Re: Licencja -Pilne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Jan 2005, Piotr Zdziechowiak wrote:

    > + Arek wrote:
    [...]
    > + Cholera! Właśnie mi uświadomiłeś, że od trzech lat bezsensownie sprzedaję coś
    > + co nie istnieje. I ustawa kłamie!

    A nie nie.
    Sprzedajesz usługi[1] - a przecież usługa to nie coś co "istnieje" tylko
    coś co "zaszło" :)
    Proszę nie bić :) ale wylosowałem posta i wyszło mi że ustawodawca
    siadł sobie w takim miejscu iż tak to widział ;) (ustawa o VAT oczywiście,
    nijak nie przesądzająca o skutkach cywilnoprawnych :))
    [1] purystom przypominam iż dyskusję stwierdzającą iż usługi się
    "świadczy" pamiętam, ale do prof. Miodka trzeba wysłać nie mnie
    tylko Wysoki Sejm...albo na odwrót ! ;>

    pozdrowienia, Gotfryd