  • Data: 2006-01-11 19:55:31
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: wilh <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >
    > bez

    > Po wielokroć Ci już to wyjaśniałem, toteż co nieco mi się już zaczyna
    > nudzić przekonywanie Cię. Oczywiście możesz spróbować przekonać do
    > Twoich racji legitymującego Cię policjanta, ale szanse masz
    > niewielkie, że osiągniesz sukces. W ostateczności, gdy będziesz
    > obstawał przy odmowie podania danych osobowych, to policjant Cię
    > zatrzyma chociażby jako sprawcę wykroczenia polegającego na odmowie
    > podania danych osobowych i wobec braku innych możliwości ustalenia
    > tożsamości na podstawie art. 45.2 kpow Cię zatrzyma.

    I dostanie kaliber 12 w swoj tylek, a w dodatku bedzie miala problem z
    masa spadkowa przed zabezpieczniem ze strony poszkodowanego przez buca.
    Widac subskrybujesz teorie Darwina i byles strategiem w Magdalence.

    Pozbawienie wolnosci moze nastapic tylko w warunkach niezbednych dla
    funkcjonowania demokratycznego spoleczenstwa. Ogladanie cudzych
    dokumentgow na widzimisie nie jest niezbedne dla funkcjonowania
    demokkratycznego spolecznestwa.

    > I takie
    > zatrzymanie może potrwać 48 godzin.

    A o Magdalence to slyszal?