  • Data: 2006-01-11 19:58:57
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: wilh <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

    ape wrote:
    > Użytkownik "newsfeed" <d...@c...com> napisał w wiadomości

    > jako

    > celu

    > perownie

    > prywatnosci.

    > powiem ci w zaufaniu, ze generalnie podobaja mi sie twoje teksty.
    > i ten mi sie pewnie spodoba jesli mi powiesz jak to w praktyce w
    > panstwie prawa i wolnosci obywatelskich, czyli w usa wyglada? :-)

    Przede wszystkim to nie ma zadych dowodow osobistych ani zameldowan. To
    wymysl zaborcy niemieckiego. Wiec i obowaizku pokazywania byc nie moze.

    Natomisat sa proby zrobienia panstwa policyjnego interpretacja oprzez
    sady. Wiekszosc spraw jednak konczy sie procesem z paragrafu 1863 i
    ugoda z poszkodowanym. Policja to tylko madra jak trzyma pakle w reku.
    Na sali sadowej dostaja wolnego stolca kiedy przychodzi im bronic sie.