  • 21. Data: 2004-05-17 14:33:19
    Temat: Re: Ławka przed blokiem
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Sun, 16 May 2004 16:27:04 +0200, Perfecki wrote:

    > No właśnie nie wiem, czy to by zadziałało, bo ja ich wyrzucam regularnie,
    > nawet za pomocą perswazji niewerbalnej.... Coż z tego, że dalej są

    Werbalny wpierdol byłby tu najbardziej wyrazistą formą ekspresji. Ja od
    razu zagroziłem, że jak będa mnie probowali "ustawić", to pojedynczo
    później ich wyłapię - i wtedy nie mieliby szans. I nie będę się
    posiłkował policją. Na szczęście to do nich dotarło.

    --
    Pozdrawia m.

  • 22. Data: 2004-05-17 16:27:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c89tbu$57t$1@inews.gazeta.pl>, Przemyslaw Rokicki wrote

    >: Dlaczego zadowalać się mniejszym złem?
    > uwazasz za zlo siedzenie na lawce badz na przystanku?

    Nie zrozumiałeś autora wątku, ale masz jeszcze jedną szansę:
    "Chodzi mi o grupę chuligańów, którzy regularnie zakłócają mi
    spokój, grożą i zaczepiają."

    >: > Pogadaj z nimi normalnie , powiedz ze nie masz nic przeciw by tu
    >: > przesiadywali ,ale pod warunkiem ze beda ciszej.
    >:
    >: LOL
    > mozesz rozwinac swa mysl?

    Laughing Out Loud.

    >: > usuniecie lawki nic nie da. Jezeli w chamski sposob to zalatwisz to
    > mozesz
    >: > liczyc na to ze przyjda z wlasnym stolikiem.
    >:
    >: Masz dziwną definicję chamstwa, jeżeli usunięcie ławki przez
    >:
    > przeczytaj odpowiedzi poprzednikow ktorzy doradzali pewne rzeczy a
    > zrozumiesz o co mi chodzi.

    Przeczytałam wszystkie wypowiedzi w tym wątku łącznie z twoją
    i nadal uważam, że napisałeś, że usunięcie ławki to
    chamski sposób na rozwiązanie tej sprawy.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 23. Data: 2004-05-18 21:34:38
    Od: adihack<g...@o...pl>

    A zastanów się czy swoim zachowaniem ich nie prowukujesz ... Bo ja
    tez lubie wqr** niektorych ludzi. Jesli chodzi o smarowanie lawki no
    najlepiej drezmem truskawkowym. Po 3 dniach zgnije i bedzie taki
    smrod ze bedziesz mial spokoj az ktos wyczysci albo deszcz spadnie.
    Ale po pierwsze zwroc uwage na swoje zachowanie, moze to ty ich
    prowojujesz. A jak lawake usuniesz to spoldzielnia nowa postawi.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 25. Data: 2004-05-19 21:12:56
    Od: "Perfecki" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adihack" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale po pierwsze zwroc uwage na swoje zachowanie, moze to ty ich
    > prowojujesz. A jak lawake usuniesz to spoldzielnia nowa postawi.

    Wielokrotnie się nad tym zastanawiałem. I doszedłem do wniosku, że moim
    błędem było, że kiedyś w ogóle zwróciłem im uwagę jawnie. Było to przy
    okazji podpalania ogłoszeń wiszących na klatce. wtedy powodowałem się
    poczuciem obywatelskości, ale teraz żałuję, bo sąsiedzi boją się stanąc ze
    mną przeciwko tym gówniarzom. Nie jestem złośliwy - wręcz przeciwnie,
    kilkakrotnie próbowałem rozmawiać - na takiej partnerskiej stopie, co
    zresztą przychodziło mi trudno, bo ci koledzy barddzo niewiele rozumieją.
    Tłumaczyłem im, że chcę mieć po prostu spokój i że nie przeszkadza mi, że
    siedzą, oby byli spokojni.

    Co do ławek, to nie zamierzam likwidować ich sam. Napisałem prośbę do
    spółdzielni i mam nadzieję, że będzie rozpatrzona pozytywnie.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2004-06-13 21:09:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 19 May 2004 23:12:56 +0200, "Perfecki"

    >Wielokrotnie się nad tym zastanawiałem. I doszedłem do wniosku, że moim
    >błędem było, że kiedyś w ogóle zwróciłem im uwagę jawnie. Było to przy
    >okazji podpalania ogłoszeń wiszących na klatce.
    Ja odkad, z pomoca policji, pogonilem ekipe malujaca po scianach
    markerem, mam spokoj.

    Zaczeli mi sie klaniac :D

    Z tymze na jednym z nich dokonalem zatrzymania obywatelskiego w
    zwiazku z uderzeniem (proba pobicia) mojej siostry :) Biedny malo sie
    na smierc nie zaplakal podczas w/w zatrzymania.

    Potem sie okazalo ze niedaleko pada jablko od jabloni - przyszli z
    mamusia ktora probowala cos pyskowac i udowadniac ze jej dzieci
    zostaly poszkodowane i zdenerwowaly sie bo na nie krzyczalem.

    Biedne dzieci... Pare minut pozniej pod nadzorem mamusi przybiegly z
    wiadrem w reku i zmywaly wszystkie napisany ze scian bloku.

    Sasiedzi mieli ubaw bo dzialo sie to na zewnatrz budynku. Dzieciakom
    sie chyba wstyd zrobilo i trzymaja sie z daleka.

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 27. Data: 2004-07-22 10:29:50
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

> [...]
    > pojedynczo później ich wyłapię - i wtedy nie mieliby szans. I nie
    > będę się posiłkował policją. Na szczęście to do nich dotarło.

    O ile się nie trafi źle - jak mój sąsiad, którym rzucali gnoje o kiosk.
    Sąsiad leżał w szpitalu przez prawie 3 tygodznie nieprzytomny, po czym
    zmarł. Największa przykrość w tym, że działo się to w dzień przy dużej
    ilości widzów, także znajomych sąsiada, którzy nie zareagowali.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl