  • 1. Data: 2004-05-16 07:57:48
    Temat: KRS cofnięcie wniosku
    Od: strzelec<s...@w...pl>

    Mam takie pytanie do wszystkich, którzy się znają. Jeżeli złożyłem
    wniosek do Sądu Gospodarczego (KRS) o rejestrację stowarzyszenia i w
    międzyczasie (ponad rok) cała idea straciła sens, bo jego cele można
    już znacznie łatwiej realizować gdzieindziej, to czy mogę wystapić z
    wnioskiem o cofnięcie wniosku o zarejestrowanie stowrzyszenia ze
    względu na np spadek liczby członków poniżej wymaganej ustawowo
    ilości ? Jakie są szanse na zwrot opłat za wpis, czy sąd przypadkiem
    nie przysądzi tych pieniędzy jako koszta postępowania. Dzięki za
    odpowiedź jeśli jakaś padnie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-05-16 09:30:10
    Temat: Re: KRS cofnięcie wniosku
    Od: "AsDaX" <a...@p...fm>

    Użytkownik "strzelec" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam takie pytanie do wszystkich, którzy się znają. Jeżeli złożyłem
    > wniosek do Sądu Gospodarczego (KRS) o rejestrację stowarzyszenia i w
    > międzyczasie (ponad rok) cała idea straciła sens,

    Chcesz powiedziec, ze sad juz ponad rok rejestruje stowarzyszenie?
    PZdr

  • 3. Data: 2004-05-16 11:34:34
    Od: strzelec<s...@w...pl>

    Tak, co prawda sprawa się ciągnie bo aktywnie działa organ nadzorczy.
    W zasadzie można by wywalczyć swoje bo argumenty UM są trochę
    zabawne ale możemy już osiągnąć cele jakie sobie zakładaliśmy w
    inny sposób więc chcemy sobie odpuścić wpis i odzyskać 1500 zł.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-05-16 18:22:14
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    strzelec <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zabawne ale możemy już osiągnąć cele jakie sobie zakładaliśmy w
    > inny sposób więc chcemy sobie odpuścić wpis i odzyskać 1500 zł.

    No wlasnie jestem w trakcie rejestracji stowarzyszenia w Sadzie, chcialbym
    zapytac sie grupowiczow ile trwa taki proces. Stowarzyszenie bez dzialanosci
    gospodarczej z samym wpisem do KRS bez uzupelniania monitora ;).

    Przeszedlem juz 1 zwrot wniosku i jedna poprawke statutu. Teraz juz z gorki
    ?

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 5. Data: 2004-05-16 18:39:33
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > gospodarczej z samym wpisem do KRS bez uzupelniania monitora ;).
    >
    > Przeszedlem juz 1 zwrot wniosku i jedna poprawke statutu. Teraz juz z gorki

    Wniosek zawsze mozna złozyć. Nawet nie sądze aby był jakiś spec.formularz.

    Bez patrzenia w przepisy tj. ustawę o kosztach sądowych. kojarzy mi się że Sądy
    zwracają wpisy przed rozpoznaniem sprawy tj. przed 1 posiedzeniem (też
    niejawnym) i tez zależy czy całość czy 1/2. Ale wniosek zawsze warto złożyć i
    uzasadniać z każdej możliwej strony (z nieważnością postępowania na czele -
    żartuję!!!!!) a nóż trafi się w lukę w przepisach, a przy okazji da się
    poćwiczyć mózgi urzędasom.

    Długość postepowań zalezy od regionu kraju i sprawy. Brak reguł. Czysta sprawa
    do 2 miesięcy.

    Pozdrawiam
    al