  • 1. Data: 2007-01-07 16:22:33
    Temat: Latarnia
    Od: "eva" <e...@p...onet.pl>

    Sąsiedzi i ja chcemy żeby zamontowano u nas latarnie przed domem bo jest
    ciemno. Czy mogę poprosić o to radnego miejskiego ? co rady może zrobić w
    tej sprawie ? nie wiem czy ten budżet jest zamknięty już na 2007 rok a jesli
    tak to już nie można nic zrobić ?

    Prosze o pomoc ;)

  • 2. Data: 2007-01-07 16:41:08
    Temat: Re: Latarnia
    Od: i...@w...pl

    eva napisał(a):
    > Sąsiedzi i ja chcemy żeby zamontowano u nas latarnie przed domem bo jest
    > ciemno.

    Ja chcę mieć fontannę przed domem, bo latem jest sucho...

    > Czy mogę poprosić o to radnego miejskiego ?

    Czemu radnego? - elektryka raczej.
    > nie wiem czy ten budżet jest zamknięty już na 2007 rok a jesli
    > tak to już nie można nic zrobić ?

    Można. Samemu stawić sobie latarnie przed domem i będzie jasno.
    Proste. Ja tak zrobiłam, nie czekając na radnego. Fontannę też
    ustawię.
    Denerwują mnie takie posocjalistyczne pozostałości w ludziach...
    Cóż za roszczeniowa postawa. Może jeszcze z podatków gminnych?

  • 3. Data: 2007-01-07 16:51:44
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:1168188068.094006.164480@s34g2000cwa.googlegrou
    ps.com
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

    [cut]

    A o pozwolenie na budowę domu to też nie trzeba się nikogo pytać, bo
    buduje się na swoim...

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2007-01-07 16:59:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2007 17:51:44 +0100, Big Jack napisał(a):

    > A o pozwolenie na budowę domu to też nie trzeba się nikogo pytać, bo
    > buduje się na swoim...

    Pewnie sie zdziwisz, ale w całym cywilizowanym świecie tak właśnie jest.
    Tylko u nas jak zwykle na odwrót. Ale z tego co czytałem, niedługo ma się
    zmienić (już sie zmieniło?) prawo budowlane i u nas też tak będzie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-01-07 17:22:55
    Od: "xmicronet" <x...@t...pl>

  • 6. Data: 2007-01-07 20:16:30
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    scream napisał(a):

    > Pewnie sie zdziwisz, ale w całym cywilizowanym świecie tak właśnie jest.

    Masz racje, nigdy Włoch nie uważałem za cywilizowany kraj... A ZTCW tam
    tez jest tak jak u nas. Tyle ze inna sprawa ze tam sie tym nikt nie
    przejmuje.
    Nie wiem, jak jest w innych krajach, ale cos mi sie nie wydaje, zeby
    budowac mozna bylo bez zezwolen... Po pewnym czasie bylaby tak ciekawa
    zabudowa, ze strach mowic.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 7. Data: 2007-01-07 20:58:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 07 Jan 2007 21:16:30 +0100, Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Nie wiem, jak jest w innych krajach, ale cos mi sie nie wydaje, zeby
    > budowac mozna bylo bez zezwolen... Po pewnym czasie bylaby tak ciekawa
    > zabudowa, ze strach mowic.

    Nie trzeba mieć zezwoleń, wystarczy że zgłosisz budowę do urzędu i jeśli
    nikt nie zaprotestuje przez jakiśtam określony prawem czas (powiedzmy
    miesiąc) to możesz sie budować. Twoja budowa musi być zgodna z planem
    zagospodarowania. I tyle, a u nas jest nadal kupa kombinacji :/

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2007-01-08 17:59:33
    Od: MK <X...@p...fm>

    eva napisał(a):
> [...]
    > tej sprawie ? nie wiem czy ten budżet jest zamknięty już na 2007 rok a jesli

    a co jeszcze mamy komunizm ? no tak partia załatwi, partia da ...

  • 9. Data: 2007-01-08 19:01:31
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    MK napisał(a):

    > a co jeszcze mamy komunizm ? no tak partia załatwi, partia da ...

    E tam, czepiacie się. Niby czemu nie mieliby isć do radnego z lista
    chcących latarni? W końcu gminy finansują różne rzeczy mieszkańcom
    ( znam nawet taką, w której dołożono się do płotu teścia burmistrza, bo
    graniczył <płot, ofkors>, z gminną działką), to czemu nie mieliby
    sfinansować akurat latarni dla mieszkańców Ciemnego Zaułka?
    Justyna

  • 10. Data: 2007-01-08 19:33:42
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    MK napisał(a):

    > a co jeszcze mamy komunizm ? no tak partia załatwi, partia da ...

    O czym ty wogole bredzisz?

    Zakichanym obowiazkiem gminy/miasta itp jest zapewnienie pewnego minimum
    standardu. Nie po to place podatki, zeby robili sobie dobrze. Na to tez
    sa wybrani, aby wstawiac sie w sprawach istotnych dla wyborcow - czyli w
    domysle takze moich.

    Jaka Ty tutaj analogie do komunizmu widziesz, to nie mam pojecia. Chyba
    ze lubisz dotowac panstwo, cieple posadki dla radnych i tym podobne
    atrakcje.

    pozdrawiam,
    Przemek O.