  • 1. Data: 2007-01-07 16:14:58
    Temat: Umowa kupna-sprzedaży samochodu (wzór)
    Od: "coder" <j...@o...pl>

    Zamierzam kupić samochód który ma właściciela i
    współwłaściciela. Czy mógłby mi ktoś podesłać wzór umowy
    jaką powinienem z nimi spisać? Szukałem w google i na grupach i
    wbrew pozorom trudno znaleźć wzór takiej umowy (pełno jest za to w
    drugą strone jak kupuje dwóch na współwłasność) Ja chcę go
    kupić sam.
    Z góry dzięki za wszelką pomoc.:)

  • 2. Data: 2007-01-07 16:18:28
    Temat: Re: Umowa kupna-sprzedaży samochodu (wzór)
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

    Użytkownik "coder" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Myślę, że jak wpiszesz 2-ch właścicieli przy nazwisku to powinno
    wystarczyć - kiedyś tak kupowałem i było ok. - adersy też

  • 3. Data: 2007-01-07 16:28:42
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "coder" <j...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >wbrew pozorom trudno znaleźć wzór takiej umowy (pełno jest za to w
    >drugą strone jak kupuje dwóch na współwłasność) Ja chcę go

    Weź pierwszę z brzegu umową kupna sprzedaży i zamień liczbę pojedyncza na
    mnogą i już.
    W miejscue właścicela wstaw dwa nazwiska.