  • 1. Data: 2007-01-07 14:03:23
    Temat: rozwiazanie umowy-zlecenia
    Od: "Morph" <jarlan1@.XCUTX.poczta.onet.pl>

    Musze rozwiazac umowe zlecenie. Czy wystarczy mi jakies oswiadczenie
    napisane przeze mnie czy musze skorzystac z jakiegos gotowego druku
    pobranego z netu?
    i jak wygląda taka procedura?
    --
    Nie pozdrawiam nieznajomych
    Morph

  • 2. Data: 2007-01-07 15:04:01
    Temat: Re: rozwiazanie umowy-zlecenia
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Morph* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Musze rozwiazac umowe zlecenie. Czy wystarczy mi jakies oswiadczenie
    > napisane przeze mnie czy musze skorzystac z jakiegos gotowego druku
    > pobranego z netu?

    Wystarczy, że napiszesz to zdanie na kartce papieru.

    > i jak wygląda taka procedura?

    Napisany papier dajesz zainteresowanej osobie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2007-01-07 16:27:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    s.com...
    > Osoba przedstawiająca się jako *Morph* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > Wystarczy, że napiszesz to zdanie na kartce papieru.

    > Napisany papier dajesz zainteresowanej osobie.

    A jak chcesz rozwiązać umowę zlecenie inaczej niż bez zgody obu stron?
    Inaczej jest to zerwanie umowy ze wszelkimi tego konsekwencjami.

  • 4. Data: 2007-01-07 17:46:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *witek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > A jak chcesz rozwiązać umowę zlecenie inaczej niż bez zgody obu stron?
    > Inaczej jest to zerwanie umowy ze wszelkimi tego konsekwencjami.

    A jakie są konsekwencje wypowiedzenia umowy zlecenia oprócz wskazanych w
    art. 746 par. 1 kc?

  • 5. Data: 2007-01-07 21:18:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    .com...

    > A jakie są konsekwencje wypowiedzenia umowy zlecenia oprócz wskazanych w
    > art. 746 par. 1 kc?

    A czemu paragraf 1, a nie 2?
    Z tego jak zrozumiałem to przyjmujący zlecenie chce je wypowiedzieć.
    W obowiązku będzie miał pokryć szkody z tego wynikłe. A tu górnego limitu
    nie ma.
    Wystarczy, żeby z powodu niewykonania przez niego zlecenia w terminie,
    obsunęły się wszystkie inne terminu oddania całości większego zlecenia.
    To może pójść w miliony.

  • 6. Data: 2007-01-08 09:48:32
    Od: "Morph" <jarlan1@.XCUTX.poczta.onet.pl>

    witek napisał:
> [...]
    > Wystarczy, żeby z powodu niewykonania przez niego zlecenia w terminie,
    > obsunęły się wszystkie inne terminu oddania całości większego

    umowa-zlecenie była zawarta na styczeń. Chodziło o wykonywanie projektów
    (nie jakies konkretne zlecenia tylko sama czynność - bez żadnych terminów
    ukończenia).
    Wynagrodzenie było obliczane na podstawie - kwota/ilosc dni w miesiącu*ilosc
    dni przepracowanych.
    O pieniądze wiec nie maj sie co przyczepic.
    W KC jest mowa o powodzie rezygnacji - moim powodem jest przeprowadzka -
    sprawy rodzinne.

    A czy przysługuje mi jakies świadectwo pracy czy coś innego co potwierdzi ze
    pracowałem?

  • 7. Data: 2007-01-08 12:24:09
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Morph* na tej grupie:

> [...]
    > ukończenia).
    > Wynagrodzenie było obliczane na podstawie - kwota/ilosc dni w miesiącu*ilosc

    Aha czyli de facto stosunek pracy.

    > A czy przysługuje mi jakies świadectwo pracy czy coś innego co potwierdzi ze
    > pracowałem?

    Nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2007-01-08 15:48:51
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Morph" <jarlan1@.XCUTX.poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > ukończenia).
    > Wynagrodzenie było obliczane na podstawie - kwota/ilosc dni w

    No to to nie jest żadna umowa zlecenie, tylko ewidentna umową o pracę, z
    tym, że dochodzić tego możesz tylko przez sąd jak chcesz.

    > A czy przysługuje mi jakies świadectwo pracy czy coś innego co potwierdzi
    > ze
    > pracowałem?

    Nie, bo ty nie pracowałeś i nie byłeś pracownikiem.
    Wykonywałes jedynie zlecenie na własny rachunek.