  • 1. Data: 2007-01-07 18:00:51
    Temat: Niepodpisany przez sędziego nakaz zapłaty
    Od: "cemencik" <k...@w...pl>

    Dostałam nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym, ale nie ma na nim
    podpisu sędziego (jest miejsce pod drukowanymi "Sędzia:", ale sędzia się nie
    podpisał... Jest tylko pieczęć "Zgodność odpisu z oryginałem stwierdzam:
    podpis Sekretarz". Czy taki nakaz jest ważny? Co mogę w takiej sytuacji
    zrobić? Sprzeciw chyba nie wchodzi w grę, bo dotyczy żądania pozwu.
    Pomóżcie, proszę!

  • 2. Data: 2007-01-07 18:08:30
    Temat: Re: Niepodpisany przez sędziego nakaz zapłaty
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 7 Jan 2007 19:00:51 +0100, cemencik napisał(a):

> [...]
    > podpis Sekretarz". Czy taki nakaz jest ważny? Co mogę w takiej sytuacji
    > zrobić? Sprzeciw chyba nie wchodzi w grę, bo dotyczy żądania pozwu.

    Czy mi się wydaje czy to rykoszet z tego wątku:

    BTW: dopiero teraz "biorą się" za "Stellę M."? ;)

  • 3. Data: 2007-01-07 18:09:36
    Od: "cemencik" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > wazny wazny... istotny jest oryginal, Ty dostales odpis /z tym ,ze
    > najczesciej na odpisie jest pieczatka "na oryginale wlasciwe podpisy"
    > .. jezeli w aktach nie ma podpisu to nie ma orzeczenia
    Dzięki! Szkoda, bo myślałam, że trochę odwlekę sprawę. No cóż... Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2007-01-07 18:10:13
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

  • 5. Data: 2007-01-07 19:42:46
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Dzięki! Szkoda, bo myślałam, że trochę odwlekę sprawę.

    Skor wiesz, ze mozesz tylko odwlec, ale nie wygrasz, to lepiej plac jak
    najszybciej, bo odsetki leca, a jeszcze ewentualnie bedziesz musial placic
    za postepowanie egzekucyjne.

    Cezar