  • Data: 2013-02-25 14:04:30
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-25 11:10, Użytkownik neelix napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Na faszystów zawsze znajdą się fanatyczni obrońcy zwierząt. Jestem pełen
    > uznania nawet dla tych fanatyków. Ogół społeczeństwa to motłoch
    > nastawiony głównie na konsumpcję. W społeczeństwie ludzi inteligentnych
    > jest maks. 5% więc daruj sobie takie argu-męty. Wrażliwych na krzywdę
    > jest niewiele więcej, ale to nie w kupie siła tylko w rozumie, w
    > człowieczeństwie. Opinie zwłaszcza tej odhumanitaryzowanej części
    > społeczeństwa nie interesują mnie. Bądż tym ogółem i zachowaj to dla
    > siebie.

    Łżesz faszysto jak najęty.
    Jak się zwierzętom dzieje krzywda to wystarczy zadzwonić
    na policje, przyjedzie patrol i przy pomocy mandatu wytłumaczy
    niewłaściwość postępowania osobnikowi niewłaściwie postępującemu.
    Ale faszystom jak ty obrona zwierząt to za mało, wy musicie
    atakować normalnych ludzi tylko dlatego że macie takie swoje
    faszystowskie przekonanie że zwierze na podwórku, przy budzie,
    systematycznie karmione i co stwierdził odpowiedni patrol
    mundurowych nie mające za krótkiego łańcucha cierpi psychicznie
    i fizycznie.
    Czym podpadł ci właściciel tej suczki że skoro nie udało ci się
    go pognębić przy pomocy mundurowych to szukasz dodatkowego
    wsparcia na tej grupie ?