  • Data: 2013-02-25 13:02:44
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kgfdbh$f23$1@node1.news.atman.pl...
    > Nie byłem ignorancie tym wilczurem tak samo jak ty nie byłeś
    > tą roczna suczką z pierwszego postu która podobno "cierpi
    > fizycznie i psychicznie". Skoro dobrze traktowana suczka,
    > karmiona, mająca budę i nie za krótki łańcuch cierpi to
    > jak musi cierpieć duży wilczur gnieżdżący się w małym mieszkaniu
    > w bloku ?

    A co to kurna ma do rzeczy?! Dobrze traktowana przez uwiązanie 24 godz/dobę
    na łańcuchu o długości określonej na oko pi razy drzwi z odległości 10-15 m,
    leżąca na mokrej szmacie w zimę w gołej budzie, karmiona odpadkami ze stołu,
    bo np. już mleko dla szczeniaka było dla tego właściciela wydatkiem (lepiej
    kupić piwo) a dla zwierzaka luksusem, ignorancie? Jak ignorancie nie wiesz
    to nie dyskutuj i nie wyskakuj z głupimi porównaniami. Ten fikcyjny
    wirtualny wilczur, który jeśli nawet gdzieś istnieje to ma wszystko (spanie,
    żarcie, leki, spacery, miłość czlowieka) i jest szczęśliwy! Jeśli jemu
    dzieje się krzywda to znajdzie się człowiek, który zareaguje. Ty oczywiście
    ograniczysz się wyłącznie do komentarza, że ktoś w bloku trzyma konia i jak
    on ma źle więc nie ma tematu. No to lepiej zareaguj na los znanego ci
    wilczura lub zamilcz.

    neelix