eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKuriozum: decyzja odmowna na wniosek o wycięcie drzewa rosnącego na działce drogowej [CROSSPOST] › Re: Kuriozum: decyzja odmowna na wniosek o wycięcie drzewa rosnącego na działce drogowej [CROSSPOST]
    From: " 666" <...@...6>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuriozum: decyzja odmowna na wniosek o wycięcie drzewa rosnącego na
    działce drogowej [CROSSPOST]
    Date: Wed, 22 Apr 2015 16:07:20 +0200

    Mój ś.p. wujek w podobnej sytuacji zaprosił miejscowych milicjantów (komendant i
    dzielnicowy), postawił dwie flachy, i gdy już
    wszyscy byli w czubie powiedział, że ma tu takiego jednego squr..syna, który od 10
    lat uprzykrza zycie.
    Milicjanci się poderwali "pokaż nam go Pan".
    No to zaprowadził do drzewa (sosna, wyjazd bramą też na stronę lasu).
    Dzielnicowy (czy komendant, nie pamiętam) wziął radio, wezwał miejscowego gajowego z
    piłą mechaniczną i za 45 minut squr..syna nie
    było ;-)
    Sam skorzystałem, bo wcześniej nigdy się nie mogłem do tamtej bramy złożyc ;-)

    -----