    Date: Thu, 25 Nov 2010 16:53:27 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej

    (11/25/2010 04:20 PM), sundayman wrote:
    > Tak sobie czytam niektóre wypowiedzi, i zaczynam rozumieć, gdzie się
    > rodzą problemy naszego kraju.
    > W głowach niektórych obywateli.
    > Ach, cóż to za piękne, słuszne idee " jak chce mieć coś na wyłączność,
    > to niech płaci". No święte słowa.

    Dokładniej - "to niech płaci albo się dogada z resztą". A ty ani płacić
    nie chcesz, ani się dogadywać :).

    Wiem, wiem, łatwiej z obrazem się dogadać niż ze spółdzielnią.....

    Ale jeszcze kwestia taka - może spółdzielnia boi się że jej ten korytarz
    zasiedzicie? Czy przypadkiem nie jesteście posiadaczami samoistnymi tego
    korytarza?

    p. m.