  • Data: 2010-11-25 15:55:19
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi by się przydał na przykład :) Mam kilka rowerów w domu, jeden
    > przyczepiony do rury na klatce (na końcu korytarza, tak, że nikomu nie
    > przeszkadza. Po przyczepiałbym i wyżej, ale wszędzie pozamykane.

    Ale rozumiesz, że mnie na przykład może przeszkadzać Twoj rober pod moimi
    drzwiami ?
    I rozumiesz, że na przykład - niechcący - w nocy mogę go sobie odpiąć i
    również niechcący wywalić przez okno.
    To byłby prawdziwy pech !
    W dalszym ciągu uważasz, że trzymanie swoich klamotów pod cudzymi drzwiami
    to jest dobry pomysł ?