  • Data: 2010-11-25 15:51:40
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, ale śpiący pijaczkowie to to wg mnie chwytliwa wymówka.
    > Mieszkam też w bloku, mamy domofon i nie mamy wewnętrznych drzwi na
    > piętrze - a pijaczkowie jakoś nie śpią (też w Łodzi).

    No to gratuluję. Ja na przykład kilka tygodni dostałem telefon od mojej
    mamy, mieszkającej na 4-tym (ostatnim) piętrze bloku.
    Oczywiście klatka z domofonem. Na piętrze są tylko 2 mieszkania, i nie ma
    dodatkowych ogrodzeń.
    Otóż moja mama (osoba 70-letnia) zadzowniła przerażona że pod drzwiami coś
    leży, smierdzi i chrapie.
    Śmierdzi jej w mieszkaniu oczywiście.

    Zatem wsiadłem w samochód - pojechałem - i za łeb wywaliłem śpiącego pod jej
    drzwiami pijaczka, który poszedł sobie spokojnie
    do drugiej klatki. A stamtąd go już zabrała policja, na którą zadzwoniłem.

    Ma kolega jeszcze jakieś cenne uwagi ?