  • Data: 2010-11-25 15:07:44
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest żadne uzurpowanie - każdy może z tego korytarza korzystać,
    > podobnie jak ze schodów, windy czy drogi dojazdowej.

    Tak sobie czytam kolegi wypowiedzi, i mam wrażenie, że dla niektórych prawo
    jest stanowione po to, żeby sobie było.
    A niezupełnie tak jest. Prawo jest mianowicie po to , żeby normalizować
    zycie społeczne i jej POPRAWIAĆ.
    To co kolega tutaj reprezentuje to jest pogląd starego urzędnika, dla
    którego paragraf jest ważniejszy niż ludzie, dla których (podobno) prawo
    jest stanowione.

    OCZYWIŚCIE że, z punktu formalnego SM ma prawo (obawiam się) do takich
    działań.
    To, że nie ma to żadnego SENSU społecznego ani finansewego, koledze nie
    przeszkadza.

    Ja mianowicie chętnie bym koledze unaocznił natomiast SZKODLIWOŚĆ tego
    idiotyzmu, poprzez postawienie sobie krzesełeczka pod kolegi drzwiami (mam
    prawo),
    i popijanie tam cherbatki z termosa, tak - żebyś wychodząc z mieszkania się
    o mnie potykał. Oraz kilka moich drobiazgów. Oczywiście rozumiesz, że nie
    muszę tam siedzieć ciuchutko.
    Będę sobie śpiewał pod twoimi drzwiami, kiedy będziesz chciał obejrzeć film
    na przykład. Jak Ci się podoba ta wizja ?

    To poproszę o adresik.