    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Date: Thu, 25 Nov 2010 16:02:00 +0100

    W dniu 2010-11-25 14:42, zly pisze:
    > Mi by się przydał na przykład :) Mam kilka rowerów w domu, jeden
    > przyczepiony do rury na klatce (na końcu korytarza, tak, że nikomu nie
    > przeszkadza. Po przyczepiałbym i wyżej, ale wszędzie pozamykane.
    A nie wpadłeś na to, ze jeśli Ty poprzyczepiasz swoje 'kilka' rowerów na
    kilku piętrach to ktoś inny nie będzie miał swojego jednego gdzie
    przypiąć? Uważam że jeśli na każdym piętrze jest jednakowa ilość
    wspólnego miejsca to najlogiczniej i najsprawiedliwiej podzielić to tak
    że lokatorzy danego piętra się nią dzielą wedle uzgodnienia. A dodatkowe
    drzwi to po prostu dodatkowa ochrona i tyle. O ile się faktycznie ppoż
    nie przyczepi. To co robi spółdzielnia to zwykłe szukanie kasy ... i
    jeleni. Do wątkotwórcy: powinniście zrobić zebranie blokowe i przyjąć
    uchwałę, że Wam dotychczasowy podział odpowiada i nikomu nic do tego.
    Oczywiście podłożyć pod to wcześniejszą pisemną zgodę spółdzielni.
    Oczywiście zaraz się może okazać, że jakiś sąsiad z bloku obok też
    chciałby swój rower u Was trzymać... ale może się jednak nie okaże.

    --
    MZ