    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Date: Thu, 25 Nov 2010 00:02:53 +0100

    W dniu 2010-11-24 22:03, sundayman pisze:
    > Witam
    >
    > Taka otóż zaskoczyła mnie ciekawostka kuriozalna ze strony mojej spółdzielni
    > mieszkaniowej.
    > Otóż - kilka słów tytułem wprowadzenia ;
    > Mieszkam sobie w "wieżowcu", w którym na każdym piętrze część korytarza jest
    > oddzielona od klatki schodowej i windy.
    > Ot - po prostu - jest przeszklona ścianka, z zamykanymi na klucz drzwiami,
    > która oddziela mieszkania od schodów.
    > I tak jest na każdym piętrze - chociaż oczywiście na jednym piętrze jest to
    > zrobione tak, na innym trochę inaczej - ale idea jest zrozumiała.
> [...]

    To jest po prostu zwykłe chamstwo, buractwo pracowników administarcji.
    Pewnie nowych, przyjezdnych. U nas najpierw były drzwi zamykane (z
    brzęczykiem) na nasz koszt. Ze 2 lata temu administracja zamontowała
    śliczne, masywne, plastikowe drzwi koloru brazowego też na brzęczyk i
    klucz przy wchodzeniu, samozamykajace. Jest super. Na dodatek mamy teraz
    światła nad drzwiami na fotokomórki. Jeszcze większy komfort i
    oszczędność prądu na blok.
    Jesli chodzi o rower to uważaj, bo dla złodzieja to zaden problem. Nie
    wystawiaj roweru na korytarz. Lepiej trzymaj na balkonie, żebyś później
    tego nie pożałował.

    --
    animka