  • 61. Data: 2014-11-25 12:03:03
    Temat: Re: Kupno zamochodu
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Ludzie czepiacie się kto gdzie odpowiada i że jest niezgodne z regułami
    (zasadami) panującymi na grupach dyskusyjnych. A czy dyskusja nie na temat
    jest zgodna ? Zadałem pytani o kupno samochodu (z literówką moja wina
    przyznaje się) a czytam o regułach tworzenia postów na grupie dyskusyjnej.

  • 62. Data: 2014-11-25 12:20:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mz,

    Tuesday, November 25, 2014, 12:03:03 PM, you wrote:

> [...]
    > jest zgodna ? Zadałem pytani o kupno samochodu (z literówką moja wina
    > przyznaje się) a czytam o regułach tworzenia postów na grupie dyskusyjnej.

    Twoje jęki też nie są zgodne z tematyką grupy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2014-11-25 12:41:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > W jaki sposób widzisz spację?
    >
    > Jak zaznaczam tekst (jak do kopiowania do schowka) to mam zaznaczone
    > trzy elementy dwie kreski i jeszcze niebieski kwadracik za tekstem.
    > Może to jakiś inny symbol (wyświetlany jako pusty) ale coś tam jest.

    To jest zapewne znak konca linii.

  • 64. Data: 2014-11-25 12:41:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mz l...@w...pl ...

> [...]
    > nie na temat jest zgodna ? Zadałem pytani o kupno samochodu (z
    > literówką moja wina przyznaje się) a czytam o regułach tworzenia

    Ale co? Nie otrzymałes odpowiedzi na zadane pytanie?
    Nie musisz przeciez czytać wątków pobocznych...

  • 65. Data: 2014-11-25 13:59:06
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.11.2014 o 12:03, mz pisze:
> [...]
    > temat jest zgodna ? Zadałem pytani o kupno samochodu (z literówką moja
    > wina przyznaje się) a czytam o regułach tworzenia postów na grupie

    Bo to jest tak jak np. z rzeźbą.
    Jeśli bierzesz się do rzeźbienia musisz mieć dobre i ostre narzędzie.
    Jeśli jest tępe to gówno wyjdzie z Twojej twórczości artystycznej.

    I dlatego trzeba wtedy cofnąć się do naostrzenia narzędzia, a dopiero
    potem rzeźbić :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 66. Data: 2014-11-25 14:51:37
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Bez komentarza.

  • 67. Data: 2014-11-25 17:25:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 14:51, mz pisze:
    > Bez komentarza.

    Mógłbyś chociaż zostawić kawałek cytatu albo wrotkę,
    bo jak ktoś ma przeczytane inne posty w wątku i nie widzi drzewka,
    to Twój post jest bez sensu i trzeba zaglądać gdzieś głębiej, żeby
    ustalić czego dotyczy.
    W ten sposób stał się czymś w rodzaju posta "samokomentującego się".

  • 68. Data: 2014-11-25 20:30:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ergie"

    Pamiętam na ten temat dyskusje w czasach gdy grupy kwitły i wtedy większość
    była zgodna że dwóch kresek bez spacji też nie należy używać bo jak ktoś ma
    czytnik który mu pokazuje cały tekst to wzrokowo szuka tych dwóch spacji i
    automatycznie sam wycina resztę z rozpędu. W końcu nie chodzi o to by być
    złośliwym tylko czytelnym prawda?
    --
    Znajdź sobie jakiś inny wydumany problem :-)

  • 69. Data: 2014-11-25 20:30:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    U mnie tez jest ok (x-news), natomiast brakuje znaków cytowania.
    --
    To chyba przyjdzie Ci je dopisać :-)

  • 70. Data: 2014-11-25 21:30:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello re,

    Tuesday, November 25, 2014, 8:30:02 PM, you wrote:

> [...]
    > złośliwym tylko czytelnym prawda?
    > --
    > Znajdź sobie jakiś inny wydumany problem :-)

    Niewydumanym problemem jest to, że nie oznaczasz cytatów poprawnie.

    --
    Best regards,
    RoMan