  • Data: 2011-04-21 12:57:00
    Temat: Re: Kupno samochodu z nieważnym przeglądem i ubezpieczeniem
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 09:05:03 +0200, Misiek napisał(a):

    > "...kupujący jest zobowiązany w tym samy dniu, w którym stał się
    > właścicielem pojazdu, zawrzeć ubezpieczenie OC...."
    > Ja to rozumiem inaczej - samochod jest nie ubezpieczony, Ty go kupujesz i
    > zawierasz polise OC... Ty za nia placisz, nie zbywca (on przeciez nie
    > przedluzyl polisy).

    Ale Ty bzdury piszesz, i niepotrzebnie wprowadzasz w blad pytajacego
    Ten samochod *jest* caly czas ubezpieczony, tylko poprzedni wlasciciel nie
    oplacil skladek. Co nie znaczy ze przestala go obowiazywac poprzednia umowa
    - Umowe OC sie *wypowiada* odrebnym pismem, zaprzestanie oplaty skladek
    *nie* powoduje rozwiazania umowy
    I zeby bylo smieszniej, Ty, jako zwykly uzytkownik, obecnie *nie* mozesz
    wyrejestrowac samochodu, a tylko przy wyrejestrowaniu lub sprzedazy mozna
    wypowiedziec umowe. W przeciwnym razie, nawet jak samochod mialby stac na
    kolkach przez lata, *musisz* miec OC. W przeciwnym wypadku grozi kara do
    kilku tys. zl.

    --
    Mark