  • Data: 2011-04-21 19:01:52
    Temat: Re: Kupno samochodu z nieważnym przeglądem i ubezpieczeniem
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-21 20:56, PlaMa pisze:

    > Udało mi się zdobyć VIN i nr rej - jestem w trakcie "zapytywania" ufg :)

    Zapytanie trwa kilka minut. Sprawdź, co wyrzuci i tam wyślij wypowiedzenie.

    > Musi być w umowie, czy może być oddzielnym kwitkiem?

    A jaki oddzielny kwitek planujesz? W umowie masz zwykle pole Uwagi i tam
    to wpisz. Jasno i wyraźnie. Nie ma sensu kombinować z osobnym kwitem.

    > Zwrócę uwagę.
    Bez tych papierów zarejestrujesz (przepiszą przegląd ze starego dowodu),
    ale polegniesz na pierwszym przeglądzie który będziesz musiał sam
    wykonać. Świadectwo homologacji zbiornika to 50 zł i 2 tygodnie czekania.

    --
    MZ