  • 1. Data: 2003-04-07 05:19:29
    Temat: Kupno mieszkania
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Jakie czynnosci nalezy sprawdzic przed kupnem mieszkania wlasnosciowego od
    inej osoby, I druga rzecz ktora mnie interesuje jakie dodatkowe koszta
    dochodza przy zakupie mieszkania.

    Za informacje z gory dzieki.

  • 2. Data: 2003-04-07 11:13:51
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: "news.tpi.pl" <a...@f...onet.pl>

    W skrocie:
    - w ksiegach wieczystych sprawdzasz czy nie ma zadnych obciazen zwiazanych z
    tym lokalem ewentualnie dzialka na ktorej on jest postawiony
    Koszta:
    - koszt mieszkania
    - podatek 2% wartosci mieszkania
    - taksa notarialna (ustawowa suma)
    - koszt wypisow (grosze)
    I to chyba wszystko.

    Użytkownik "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:b6r1np$gp9$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

  • 3. Data: 2003-04-07 13:46:11
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > - w ksiegach wieczystych sprawdzasz czy nie ma zadnych obciazen zwiazanych z
    > tym lokalem ewentualnie dzialka na ktorej on jest postawiony

    nie wszystko, jeszcze zostaje hipoteka( o ile jest księga założona), a potem
    najlepiej
    zwrócić się do US z podaniem o weryfikację aktu notarialnego pod kątem wartości
    rynkowej

  • 4. Data: 2003-04-07 16:44:18
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Slayer wrote:
> [...]
    najlepiej
    > zwrócić się do US z podaniem o weryfikację aktu notarialnego pod kątem wartości

    Odnoszę wrażenie, że urząd i tak to zrobi...

    KG

  • 5. Data: 2003-04-07 17:00:57
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > Odnoszę wrażenie, że urząd i tak to zrobi...

    oczywiście że zrobi, ale ma na to 3 lata czasu, a od momentu podpisania kontraktu
    lecą
    odsetki za zwłokę

  • 6. Data: 2003-04-07 21:20:38
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * Slayer <a...@o...pl>:
    > oczywi?cie ?e zrobi, ale ma na to 3 lata czasu, a od momentu podpisania kontraktu
    lec?
    > odsetki za zw?ok?

    A czy mozna sobie jakos ten urzad wykorzystac jako darmowego
    rzeczoznawce? Tzn - chodzi mi o to, zeby dowiedziec sie na ile oni dana
    nieruchomosc wyceniaja przed zakupem???

    Z ciekawosci pytam ;)

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --

  • 7. Data: 2003-04-08 04:23:48
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > A czy mozna sobie jakos ten urzad wykorzystac jako darmowego
    > rzeczoznawce? Tzn - chodzi mi o to, zeby dowiedziec sie na ile oni dana
    > nieruchomosc wyceniaja przed zakupem???

    absolutnie nie mozna, nie udzielaja informacji przed transakcja (nie rozwazaja
    przypadków hipotetycznych)