  • 1. Data: 2003-04-06 19:45:18
    Temat: Zarzad, a odwolanie
    Od: "Opcio" <o...@g...pl>

    Witam!
    Czy jezeli z czlonek zarzadu jest zatrudniony na podstawie umowy o prace na
    czas okreslony (kadencja), to jego odwolanie z tej funkcji automatycznie
    skutkuje rozwiazaniem umowy o prace?

    --

    Opcio

  • 2. Data: 2003-04-07 09:44:29
    Temat: Re: Zarzad, a odwolanie
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Opcio" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > czas okreslony (kadencja), to jego odwolanie z tej funkcji automatycznie

    umowa o prace to umowa o prace i nie rozwiązuje sie sama,
    jeżeli jest termin to obowiązuje,
    moim zdaniem należy ja rozwiązać a przyczyna
    może nawet wystarczająca będzie odwołanie.
    uważam ,że należy w takich wypadkach odwoływac i rozwiązywac
    umowę o prace jednoczxeśnie, - wtedy nie ma problemów.

    pzdr,
    JarekM