  • 1. Data: 2003-04-02 08:59:04
    Temat: Kupno akcji s.a. - akt notarialny czy nie?
    Od: "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    Czy kupujac akcje spółki akcyjnej (zarząd jednososobowy) mam zrobic to w
    formie aktu notarialnego czy wystarczy zwykla umowa?
    Do jakich kasiag taka zmiana wlasciciela akcji jest wpisywana?
    Akcje sa immienne.

  • 2. Data: 2003-04-02 13:46:18
    Temat: Re: Kupno akcji s.a. - akt notarialny czy nie?
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > Witam
    > Czy kupujac akcje spółki akcyjnej (zarząd jednososobowy) mam zrobic to w
    > formie aktu notarialnego czy wystarczy zwykla umowa?

    wystarczy zwykła umowa, ale notariusz musi stwierdzić zgodność podpisów

    > Do jakich kasiag taka zmiana wlasciciela akcji jest wpisywana?
    > Akcje sa immienne.
    KRS , księga udziałów itd.

  • 3. Data: 2003-04-04 09:41:34
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    "Slayer" <a...@o...pl> wrote in news:KQBia.123116$Xa3.1038255@news.chello.at:

    > wystarczy zwyk?a umowa, ale notariusz musi stwierdzi? zgodnoś? podpisów

    To chyba sp. z o. o. Co do zbywania akcji imiennych polecam: 337 i nast. K.s.h.

    > KRS , ksi?ga udzia?ów itd.

    Ksiega akcyjna 341 K.s.h. Jesli chodzi o zgloszenie do KRS-u to tylko w przypadku
    jednoosobowej S.A. (319 K.s.h.)

    Pozdr.