  • 1. Data: 2003-04-02 08:04:18
    Temat: Zdzierstwo.Max.cena u notariusza
    Od: " dluhomil" <d...@N...gazeta.pl>

    Czesc
    Za tydzien ide do notariusza podpisac akt notarialny na zakup mieszkania
    wlasnosciowego za sume 130.000 zl. Kupuje mieszkanie na kredyt, deweloper
    narzucil swojego notariusza, a ten na wszystko stosuje ceny max. Znajomi
    radza, zeby negocjowac, slyszalem, ze w ten sposob znacznie mozna zredukowac
    koszty zakupu. jednak jakich argumentow uzywac by nie dac sie zrobic w jajo?
    Pomozcie!
    Moze ktos chcialby podzielic sie swoimi doswiadczeniami?

  • 2. Data: 2003-04-02 08:07:57
    Temat: Re: Zdzierstwo.Max.cena u notariusza
    Od: "Jaaan Kowalski" <r...@p...onet.pl>

    Kupic mieszkanie gdzie indziej - laski w jkoncu nie robia - mieszkan jest
    teraz duzo, a klijentow malo - developer powinien o tym wiedziec jak sie
    chce bujac z mieszkaniem przez nastepne pol roku to Ok! - I TO WLASNIE
    POWINIENEC MU POWIEDZIEC !!!!

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-04-02 08:09:45
    Temat: Odp: Zdzierstwo.Max.cena u notariusza
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik dluhomil <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6e5i2$lt$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    jajo?
    > Pomozcie!
    > Moze ktos chcialby podzielic sie swoimi doswiadczeniami?

    a co ubezwłasnowolniony jestes? kto kogo może siłą zmusić do takich działań
    ...postawiłabym się stanowczo i zagroziła ,że rezygnuje z takich usług hm

    Sandra

  • 4. Data: 2003-04-02 08:36:21
    Od: "Hoobert" <h...@i...pl>

> [...]
    jajo?
    > Pomozcie!
    > Moze ktos chcialby podzielic sie swoimi doswiadczeniami?

    Prawda jest taka, że ustawa reguluje maksymalne stawki za usługę notarialną.
    Stosowanie cen niższych niż maksymalne jest według notariuszy nieetyczne.
    Ot, kolejna zaleta korporacji notarialnej.

  • 5. Data: 2003-04-02 08:45:10
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Kupiłam mieszkanie u znanego developera (info priv) i musze powiedziec, ze
    potrafil wynegocjowac cene promocyjna! Wydawala sie nieslychanie niska, az
    niemozliwie niska. Ale juz jest po wszystkim, klucze odebrane. Czyli
    wynegocjowanie ceny jest mozliwe.

    Joanna

  • 6. Data: 2003-04-02 09:45:14
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Moze ktos chcialby podzielic sie swoimi doswiadczeniami?

    Idz do innego notariusza. Developer nie ma prawa odmowic.

  • 7. Data: 2003-04-02 14:13:29
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    dluhomil wrote:
    > Znajomi radza, zeby negocjowac, slyszalem, ze w ten sposob
    > znacznie mozna zredukowac koszty zakupu.

    Buacha cha cha cha cha cha!!!!!!!!!!!!!!!
    Buacha cha cha cha cha cha!!!!!!!!!!!!!!!
    Buacha cha cha cha cha cha!!!!!!!!!!!!!!!
    Buacha cha cha cha cha cha!!!!!!!!!!!!!!!

    Ostatni notariusz, który zmniejszył cenę poniżej maksymalnej
    o mało nie został wyrzucony z ich mafii. Miał szczęście, że dostał
    tylko naganę.
    Twoi znajomi to chyba z USA przyjechali ?

    > Moze ktos chcialby podzielic sie swoimi doswiadczeniami?

    Zapomnij.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 8. Data: 2003-04-04 09:34:43
    Od: "Piter" <p...@N...gazeta.pl>

    Moze jestem naiwny, ale rozporzadzenie dot.stawek notarialnych okresla
    jedynie max. stawke za usluge. Wiec stawka ta powinna byc negocjowana przez
    strony. Etyka? Ja tez mam etyke - nie dawac sie rznac na kazdym kroku, w
    swietle nieudacznego-zbojeckiego prawa pnaujacego w tym kraju.

    pozdr
    Piotr

  • 9. Data: 2003-04-04 11:35:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Apr 2003, Piter wrote:

> [...]
    >+ strony. Etyka? Ja tez mam etyke - nie dawac sie rznac na kazdym kroku,

    Problem AFAIK w tym że nieprzestrzeganie Kodeksu Etyki powoduje
    nałozenie kar dyscyplinarnych ! To nie jest wymysł danego notariusza,
    to jest pomysł korporacji.
    Państwo mówi ile max. wziąć, korporacja ile min. wziąć. Przypadkiem
    wartości są równe :>

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2003-04-05 22:19:45
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Hoobert" <h...@i...pl> skribis:

    >Prawda jest taka, że ustawa reguluje maksymalne stawki za usługę notarialną.
    >Stosowanie cen niższych niż maksymalne jest według notariuszy nieetyczne.
    >Ot, kolejna zaleta korporacji notarialnej.

    do UOKiK to sie nie nadaje ?

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Uprawiales seks poza cialem?