eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się... › Re: Kupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się...
  • Data: 2004-01-05 05:08:10
    Temat: Re: Kupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się...
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam małe pytanko z podobnym tematem: osoba się wyprowadziła, mieszka gdzie
    indziej, żadnych formalnych ani ninnych zobowiązań wobec niej nie mam.
    Wcześniej nie było możliwości przemeldowania z uwagi na (wyłącznie formalne)
    'nieodebranie' budowy (tam, gdzie mieszka obecnie), a nie chciałem robić
    niewygody w postaci braku zameldowania.

    Teraz 'jest obrażona' na całe otoczenie (m.in. na mnie), w związku z tym
    żadnych kontaktów nie będę ryzykował (nieco poszkodowana na umysle i bardzo
    na charakterze starsza osoba) a ponieważ ciągle do mnie przychodzą 'kwitki'
    z ZUSu zakładam, że się jeszcze nie przemeldowała.

    Jednocześnie doczytałem się, że na mnie ciąży obowiązek poinformowania,
    jeśli ktoś się wyprowadził a nie wymeldował z mojego lokalu (Art.29).

    Chcę być fromalnie 'czysty' (no i mam dość przesyłania calej korespondencji
    urzędowej), a jednocześnie nie chcę zwalać tej osobie na głowę paragrafów,
    więc nie chcę robić z tego zawiadomiena o wykroczeniu (bo z tym, jak
    rozumiem, na policję się idzie).

    Wystarczy, jak podeślę zawiadomenie do urzędu gminy poleconym, że taka osoba
    od paru miesięcy już tu nie mieszka?