eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się... › Re: Kupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się...
  • Data: 2004-01-05 21:48:21
    Temat: Re: Kupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się...
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:btbsfd$g1b$6@inews.gazeta.pl...

    > wyprowadził. Jak pani nie dostanie renty w terminie, to bardzo szybko
    > wszystko wyprostuje sama. Praktycznie, jeśli to list polecony, to go nie
    > odbierasz, jeśli zwykły, to możesz odnieść na Urząd Pocztowy i
    > powiedzieć, by odesłali, bo taka osoba tutaj nie mieszka i nie znasz
    > jej adresu.

    Adres znam...

    > Teoretycznie tak, i nawet niepowiadomienie jest wykroczeniem. Z tym, że to
    > w zasadzie martwy przepis, choć oczywiście możesz złożyć zawiadomienie na

    Co mi, teoretycznie, grozi z tego paragrafu? Tzn. jaka grzywna?

    > Policji, że rzeczona staruszka narusza przepisy o zameldowaniu, bowiem nie
    > mieszka u Ciebie od dawna, mieszka gdzie indziej, a się nie przemeldowała.
    > Tylko wcześniej sprawdź w Biurze Ewidencji Ludności, czy tak faktycznie
    > jest, bo jak pisałem wysyłanie na Twój adres korespondencji luźny związek
    > z zameldowaniem. Tobie jako właścicielowi mieszkania mają obowiązek
    > podać, kto jest w nim zameldowany.

    Ostatnio była...

    [ciach]

    > Tak. Możesz wysłać na piśmie, nawet faksem do Komendy,
    > tylko podaj swoje dane, bo w tym wypadku anonim trafi do
    > "kosza". Dzielnicowy pójdzie i zapyta Panią. Pewnie od razu
    > się przemelduje, jeśli nie zrobiła.

    Jak ją znam urządzi 'spektatkl' - i będę musiał za terapię policjanta płacić
    ;)

    > Teoretycznie tak. Ale wówczas wszczął procedurę wymeldowania
    > administracyjnego i będą chodzić po sąsiadach.

    I jeszcze mnie urzędniczka straszyła, że jeśli tamta osoba odmówi stawienia
    się, będę musiał bulić za jej 'reprezentację prawną'...

    Może nie chceć. Jest nieco wredna...