eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się... › Re: Kupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się...
  • Data: 2004-01-07 02:47:28
    Temat: Re: Kupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się...
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:btct9m$33h$1@inews.gazeta.pl...

    > § 2. Kto, będąc do tego obowiązany, nie zawiadamia właściwego
    > organu o niedopełnieniu przez inną osobę ciążącego na niej
    > obowiązku meldunkowego, podlega karze grzywny albo
    > karze nagany.

    No właśnie ten miałem na myśli.

    > Grzywna za wykroczenie to do 5.000 zł. Ale to naprawdę
    > niemal martwy przepis.

    Wiem, wiem, ale "strzeżonego Budda strzeże".

    Czy - w razie czego - 'kryje mnie' fakt, że administracja spółdzielni
    została o tym poinformowana, oraz to, że (w związku z inną sprawą) w
    oficjalnym policyjnym protokole przesłuchania jest wpisane inne miejsce
    zamieszkania? (faktyczne - tam, gdzie przesłuchanie miało miejsce)