  • 1. Data: 2005-10-26 18:53:17
    Temat: Kupiłem lokal tanio i co US się czepia.
    Od: "oioio" <m...@g...pl>

    Nagłówek tekstu z US
    Na podstawie art 272,pkt3 ust z dnia 29 sierp 97 r Ordyn Podatkowa tekst
    jednolity z 2005 r dz.u.nr8 poz 60 z późn zmianami.Nacz US w ramach
    czynności sprawdzających wzywa. do udzielenia inf o nabytym w drodze umowy
    lokalu użytkowym blabla adres itd.

    Generalnie idzie o to ze kupiłem lokal poniżej ceny w rejonie za m2.
    Karzą mi wypełnic ankietę poprzeć zdjęciami itd. wskazanie usytuowania stan
    techniczny.

    Wiadomo ze będą chcieli abym dopłacił podatek od wartości jaką oni
    narzucają .

    Znajomi mieli podobna sytuację i ulegli z bezradnosci.
    Nie zanizyliśmy wartosci transakcji w dodatku blizniaczy lokal 10m obok
    jest do sprzedania w tej samej cenie.

    Lokal jest do kapitalnego remontu zawilgocony bez ogrzwania i wc.

    Co zrobić jak będą kazali dopłacic różnicę od ich wyimaginowanej ceny za m2.
    Dlaczego faktury za sprowadzone auta nie mogą podwarzyć a akt notarialny
    tak.
    Nawet jesli przyjdzie dopłcić 50 zł to jak zapłacę wyjdę przezecież na
    oszusta a tego nie lubię.
    Gdzie się potem odwołać na co się powołać ze by prawda była na górze.
    Czyż kupowanie lokalu nie polega na tym aby kupić najtaniej.
    Sprzedający nie był obarczony żadnym podatkiem więc też nie miał potrzeby
    zaniżenia ceny.

    Mam czekać aż zaprzysiężą Kaczynskiego na prezydenta do grudnia aby wysłac
    mu list z tematem.

    Pozdrawiam Was Markus.

  • 2. Data: 2005-10-26 19:00:12
    Temat: Re: Kupiłem lokal tanio i co US się czepia.
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "oioio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednolity z 2005 r dz.u.nr8 poz 60 z późn zmianami.Nacz US w ramach
    > czynności sprawdzających wzywa. do udzielenia inf o nabytym w drodze umowy
    [cut]

    Weź rzeczoznawce majątkowego z uprawnieniami do wyceny do US i niech zrobi
    wycene.

  • 3. Data: 2005-10-26 19:36:24
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    wiadomości news:435fcb4d$0$5438$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "oioio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > [cut]

    Nikogo nie bierz
    Jesli sie nie zgodzisz z urzędem to US wezmie rzeczoznawce
    Jeśli rożnica w jego wycenie a twoja cena bedzie wieksza niz 30%
    zaplacisz koszty rzeczoznawcy oraz roznice w podatku
    Przekalkuluj co Ci sie bardziej oplaci i jakie sa realne stawki
    jesli roznica jest 10% to mozesz sie wyklocac stojac na w miare pewnej
    pozycji
    jesli zaczyna byc wieksza to tracisz te pewnosci masz mozliwosc przegranej
    wybor nalezy do Ciebie

  • 4. Data: 2005-10-26 20:41:50
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nikogo nie bierz
    > Jesli sie nie zgodzisz z urzędem to US wezmie rzeczoznawce
    > Jeśli rożnica w jego wycenie a twoja cena bedzie wieksza niz 30%

    To już się praktycznie stało. US nie reaguje przy mniejszym procencie.

  • 5. Data: 2005-10-26 21:03:59
    Od: "oioio" <m...@g...pl>

    Nie rozumiem tego stanu czyż nie można kupić czegoś taniej.
    Czy jak moja zona nie zarabia średniej płacy w regione to nie powinni jej ją
    podnieść z urzędu.
    Rzeczoznawca wiele nie zmieni bo on może jedynie obnizyć wartość lokalu w
    wypadku koniecznosci remontu konstrukcji nośnych budynku a ze instalacje czy
    stolarka do wymiany to nie obniża wartośći.
    Jest jeden powazny minus nie ma mozliwosci bezp podjechania autem np
    dostawczym bo są bariery stalowe i jezdnia powyżaj chodnika.

    Ponawiam wątek lokalu obok blizniaczego w tej samej cenie lub niższej po
    negocjacjach może podac im nr telefonu do kobiety niech zadzwonią.

  • 6. Data: 2005-10-26 21:11:16
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    oioio napisał(a):
    > Nie rozumiem tego stanu czyż nie można kupić czegoś taniej.

    można; można też darować
    ale podatek płacisz nie od ceny, a od wartości

    KG

  • 7. Data: 2005-10-26 21:15:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > ale podatek płacisz nie od ceny, a od wartości

    A czym różni się cena rynkowa od wartości?

  • 8. Data: 2005-10-26 21:16:03
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Alek napisał(a):
    > A czym różni się cena rynkowa od wartości?

    a była mowa o cenie rynkowej?

    KG

  • 9. Data: 2005-10-26 21:29:29
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

  • 10. Data: 2005-10-26 21:35:53
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Rzeczoznawca wiele nie zmieni bo on może jedynie obnizyć wartość lokalu w
    > wypadku koniecznosci remontu konstrukcji nośnych budynku a ze instalacje
    > czy stolarka do wymiany to nie obniża wartośći.

    Oczywiście, ze obniża wartość.

    > Jest jeden powazny minus nie ma mozliwosci bezp podjechania autem np
    > dostawczym bo są bariery stalowe i jezdnia powyżaj chodnika.

    Bez znaczenia dla wartosci.

    > Ponawiam wątek lokalu obok blizniaczego w tej samej cenie lub niższej po
    > negocjacjach może podac im nr telefonu do kobiety niech zadzwonią.

    Bez znaczenia.