    From: "oioio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kupiłem lokal tanio i co US się czepia.
    Date: Wed, 26 Oct 2005 20:53:17 +0200

    Nagłówek tekstu z US
    Na podstawie art 272,pkt3 ust z dnia 29 sierp 97 r Ordyn Podatkowa tekst
    jednolity z 2005 r dz.u.nr8 poz 60 z późn zmianami.Nacz US w ramach
    czynności sprawdzających wzywa. do udzielenia inf o nabytym w drodze umowy
    lokalu użytkowym blabla adres itd.

    Generalnie idzie o to ze kupiłem lokal poniżej ceny w rejonie za m2.
    Karzą mi wypełnic ankietę poprzeć zdjęciami itd. wskazanie usytuowania stan
    techniczny.

    Wiadomo ze będą chcieli abym dopłacił podatek od wartości jaką oni
    narzucają .

    Znajomi mieli podobna sytuację i ulegli z bezradnosci.
    Nie zanizyliśmy wartosci transakcji w dodatku blizniaczy lokal 10m obok
    jest do sprzedania w tej samej cenie.

    Lokal jest do kapitalnego remontu zawilgocony bez ogrzwania i wc.

    Co zrobić jak będą kazali dopłacic różnicę od ich wyimaginowanej ceny za m2.
    Dlaczego faktury za sprowadzone auta nie mogą podwarzyć a akt notarialny
    tak.
    Nawet jesli przyjdzie dopłcić 50 zł to jak zapłacę wyjdę przezecież na
    oszusta a tego nie lubię.
    Gdzie się potem odwołać na co się powołać ze by prawda była na górze.
    Czyż kupowanie lokalu nie polega na tym aby kupić najtaniej.
    Sprzedający nie był obarczony żadnym podatkiem więc też nie miał potrzeby
    zaniżenia ceny.

    Mam czekać aż zaprzysiężą Kaczynskiego na prezydenta do grudnia aby wysłac
    mu list z tematem.

    Pozdrawiam Was Markus.