  • 1. Data: 2004-09-23 13:43:12
    Temat: Kupiłem czego nie chciałem
    Od: "CLaw" <c...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam nastepujący problem. Kilka miesięcy temu otrzymałem z Francji coś w
    rodzaju ankiety do wypełnienia. Chodziło o informacje o rodzaju działalności
    firmy dla przewodnika po firmach. Niestety wypełniłem to, podpisałem i
    wysłałem nie wczytując się w to co było małym drukiem.

    W efekcie otrzymałem fakturę za zamówione ogłoszenie w tymże przewodniku.
    Napisałem rezygnację z tegoż, niestety było to juz po terminie, w którym
    można było takową rezygnację złożyć.

    Rozumiem, że nie popisałem się inteligencją wysyłając to coś. Ale teraz
    otrzymuję listy z "Departament Legale", że mam zapłacić.

    Mam więc pewien problem i chcę go jakoś rozwiązać (najlepiej tak, żeby nie
    płacić;-)

    To co podpisałem było w języku angielskim, cała korespondencja jest
    nierejestrowana i także po angielsku (zastanawiam się, czy nie powinno być
    po polsku)

    Dzięki za jakieś podpowiedzi
    Dan

  • 2. Data: 2004-09-23 14:06:57
    Temat: Re: Kupiłem czego nie chciałem
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

> [...]
    >
    > To co podpisałem było w języku angielskim, cała korespondencja jest
    > nierejestrowana i także po angielsku (zastanawiam się, czy nie powinno

    Obawiam się że nawet jeśli pismo było napisane w języku angielskim nie
    zwalnia to od odpowiedzialności... Pozostaje mi tylko po raz kolejny
    napisac:
    "czytaj uwaznie co podpisujesz"...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-09-23 14:25:19
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "SebOLO" <p...@b...spamu.o2.pl> napisał w wiadomości

    > Obawiam się że nawet jeśli pismo było napisane w języku angielskim nie
    > zwalnia to od odpowiedzialności... Pozostaje mi tylko po raz kolejny
    > napisac:
    > "czytaj uwaznie co podpisujesz"...

    bzdura, umowa powinna byc napisana w jezyku polskim

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2004-09-23 14:58:28
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <j...@w...cruso.pl> napisal(a):

    > bzdura, umowa powinna byc napisana w jezyku polskim

    Nawet między dwoma przedsiębiorcami?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 5. Data: 2004-09-23 15:40:02
    Temat: Odp: Kupiłem czego niechciałem
    Od: "NEW" <n...@w...pl>

    Użytkownik Samotnik <s...@s...eu.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ciuoaj$cq0$...@a...news.tpi.pl...

    > Nawet między dwoma przedsiębiorcami?
    > --

    Zobaczcie ustawe o jezyku polskim , art. 7 i nastepne

    pozdrawiam
    mdr

  • 6. Data: 2004-09-23 15:52:14
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Dales sie zlapac naszczescie jest wyjscie ,poczytaj sobie tego linka i
    ewentualnie wpisz w googlach stop ECG http://www.stopecg.org/ , jest nawet
    link do polskich stron .
    A powaznie udaj sie do prokuratury i zglos probe wyludzenia ta firma to
    naciagacze licza na naiwnosc i wplacenie kasy , rada nieplac zadnej kasy ale
    korespondencje zbieraj skrzetnie przyda sie przed sadem . Firma dostala
    zakaz dzialanosci i bardzo duza kare po tym jak naciagneli mnostwo osob w
    Hiszpanii i UK.

  • 7. Data: 2004-09-23 16:15:16
    Od: "CLaw" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korespondencje zbieraj skrzetnie przyda sie przed sadem . Firma dostala
    > zakaz dzialanosci i bardzo duza kare po tym jak naciagneli mnostwo osob w

    No to jest właśnie ta firma. A to co jest napisane na stronie to duża
    pociecha. Dzięki serdeczne :)
    Daniel

  • 8. Data: 2004-09-23 22:25:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004, castrol wrote:

> [...]
    >+ > zwalnia to od odpowiedzialności... [...]
    >+ bzdura, umowa powinna byc napisana w jezyku polskim

    Umowa MIĘDZYNARODOWA ?
    Przecież "dostawca usługi" nie będzie się powoływał na POLSKIE prawo,
    taki mało przezorny nie jest :>

    pozdrowienia, Gotfryd