  • 1. Data: 2004-09-23 12:58:39
    Temat: ciezka sparwa
    Od: "slavo" <s...@p...onet.pl>

    Sprawa wyglada tak:

    16 wrzesnia br, bylo zebranie Rady wydzialu, i na tym spotkaniu zatwierdzili
    nie tylko dla nas szokujace rzeczy. Chodzi o to, ze 16 wrzesnia zmienili
    zasady otrzymania stypendiu. Wykluczyli przedmioty ktore nie konczyly sie
    egzaminem, tylko byly zaliczeniami na prawach egzaminow, wykluczyli
    translatoium z jezyka obcego, gdzie na poczatku lipca byl wykaz przydmiotow
    ktore bierze sie do sredniej do stypendium, wiec jak mozna zmieniac zasady
    ktore maja dzialac w tyl??? niech te zasady obowiazuja na nastepny rok
    akademicki!!! Jeszcze podniesli srednia od ktorej mozna sie ubiegac o
    stypendium naukowe, wiemy ze nie bedzie jak do tej pory o 4,0.

    I mamy wielka prosbe, czy ktos z Was moze nam pomoc, czy jest jaka mozliwosc
    odwolanie, protestu, czy czegos w tym stylu?? czy studenci pokrzywdzeni
    przez takie ustalania moga cos z tym zrobic??
    Dodam jeszcze ze kolega z innego wydzialu, powiedzial ze u nich te zasady sa
    takie same od dawna i nic sie nie zmienilo, wiec dlaczego tylko ten wydzial
    na ktorym my studiujemy ma byc traktowany inaczej skoro to jest jedna
    uczelnia!!!

  • 2. Data: 2004-09-23 13:39:27
    Temat: Re: ciezka sparwa
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    slavo wrote:

> [...]
    > akademicki!!! Jeszcze podniesli srednia od ktorej mozna sie ubiegac o
    > stypendium naukowe, wiemy ze nie bedzie jak do tej pory o 4,0.

    Zacznij od poszukania przepisów o stypendiach naukowych (jakiś czas temu
    było to rozporządzenie, teraz nie wiem), a potem przepisów
    obowiązujących na uczelni i trybu ich zmiany, potem to samo w
    odniesieniu do przepisów wydziału.
    Jeśli wszystko było zgodnie z procedurą to...

    KG