  • Data: 2018-05-14 15:19:16
    Temat: Re: Kulsony w akcji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5af73d55$0$681$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12-05-18 o 19:27, Liwiusz pisze:
    >Ale ja nigdzie nie piszę, że policjanci postąpili dobrze.
    >Bezsprzecznie
    >wywiezienie do lasu było idiotyzmem. Natomiast nie wiadomo skąd
    >dziennikarz wymyślił, że leżący był pijany, bo mógł leżeć, gdyż
    >został
    >pobity albo się wywrócił i uderzył.

    Hm, myslisz, ze zastaliby nieprzytomnego, bez "wyczuwalnej woni
    alkoholu",
    to wywiezliby do lasu, zamiast wezwac karetke ?
    No chyba ze uslyszeli "czas oczekiwania na karetke dwie godziny" ...

    A tak swoja droga - to co zglosili dyzurnemu - "nikogo tu nie ma, moze
    wstal i poszedl" ?
    Ale to nie mozna wczesniej zadzwonic po karetke ...

    > No, a wniosek, że skoro zmarł na
    >skutek krwiaka, to policjanci go pobili, to już w ogóle jet "od
    >czapy".

    A moze wcale nie taki od czapy, biorac pod uwage jakosc tej
    "interwencji" i pare innych doniesien prasowych z ostatnnich lat ?

    Ewentualnie ... pijany byl, a uraz powstal gdzies przy wyrzucaniu do
    lasu.
    Albo "awanturowal sie", to dostal pala w leb
    ... a moze wlasnie dokladnie dostal pałą, tylko ze sie przestal
    ruszac, to stwierdzili, ze lepiej wywiezc w inne miejsce do lasu i
    niech go za tydzien znajda, zamiast sie tlumaczyc czemu przywalili.

    Bo taki scenariusz, to na moj gust ma najwiecej sensu ...

    J.