  • Data: 2018-05-14 18:37:19
    Temat: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 14-05-18 o 02:56, Marcin Debowski pisze:
    >
    > ale nie wywala się zatrzymanych do lasu.

    Się wywala, się sprzedaję pałą jak któregoś zdenerwują, się okłada
    pałami skutych z tyłu kajdankami, się traktuje paralizatorem i dusi po
    kiblach.

    Niewielki procent sprawa "wypływa" i wtedy mówisz, że to absurdalne i
    głupie. Tymczasem może to nie norma, ale nie jakieś ekstremalnie rzadkie
    sytuacje. I skoro policjant od Stachowiaka miał specyficzną ksywkę, to
    nie wmówisz mi, że to zbieg okoliczności i koledzy o tym nie wiedzieli.
    A koro wiedzieli i nikt nic z tym nie zrobił, to sorry, ale miej
    pretensję do kolegów po fachu, że jesteście postrzegani jako takie same
    seby, tylko w mundurach.

    Shrek.