  • Data: 2004-04-08 12:47:08
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bluefive" <b...@w...pl> wrote in message
    news:c53ga7$9h$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Panie Frankenstein czy jakoś tak. Trzy lata temu dwie ulice dalej
    wylacialy
    > cale sciany z wielkiej płyty na dwór a gaz zabil całą rodzinę.
    Ciekawe czy
    > tamtym też byś powiedział wyluzujcie ludziska?

    Tez mi się wydaje, ze niepotrzebnie dramatyzujesz. Z butlą gazową
    trzeba sie obchodzić naprawdę baaardzo źle, żeby ona eksplodowała.
    Taka butla wytrzymuje dość długi kontakt z otwartym ogniem i
    rozgrzanie do dość sporej temperatury bez szwanku (choćby prasa
    opisywała liczne przypadki podpalanych przez konkurencję bud z
    wietnamskim żarciem, wewnątrz bud ileś butli z gazem, które nie
    wybuchały!). Jeśli kuchenka będzie miała nieszczelność - propan butan
    śmierdzi jak wielkie nieszczęście, trzeba mieć naprawdę zdrowe
    problemy z nosem, żeby go nie wyczuć w razie nieszczelności.
    Oczywiście, nieszczęścia z butlą gazową w roli głównej też się
    zdarzają. Podobnie jak i porażenia prądem, wywracające się na nogi
    gary pełne wrzątku, urywające się z sufitu ciężkie żyrandole - jak
    tego wszystkiego chcesz uniknąć, pozostaje ci mieszkać na łące pod
    namiotem i żywić się korzonkami a i wtedy jeszcze może cię żmija
    ukąsić.

    J.