  • Data: 2004-04-08 13:13:40
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bluefive" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c53it7$8h6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jeśłi idąc do knajpy zamawiasz kawior za 200 zł a dostajesz kaszanke w tej
    > samej cenie to też przymkniesz na to oko? Ja zapłaciłem za mieszkanie w
    > bloku bez gazu a okazuje się, że jest gaz i to z butli. Po prostu nie
    > akceptuję tego i już. I jesli tylko sie da to postaram się, aby tej butli
    > tam nie było.

    Jak ktos slusznie zauwazyl, trzeba bylo sobie zamieszkac na odludziu a nie
    wsrod setek ludzi. Przepisy przepisami, a sasiad i tak zrobi co bedzie
    chcial. Nawet jesli mu nalot urzadza, to dzis moze butli nie miec a jutro i
    tak ja wniesie niepostrzezenie. Poza tym skoro on ma to nalezaloby zalozyc
    ze kilka innych rodzin/osob tez. Proponuje kamery zalozyc w calym budynku.
    Za duze masz wymagania, jesli cie stac na luksus pieniacza to powinno cie
    byc tez stac na dom na wlasnych warunkach.

    m.