    From: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ktoś ukradł dane z mojego dysku !!
    Date: Sun, 23 May 2004 14:25:35 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@80.48.60.10

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:23052004.6D1CA559@andykowal.biaman.net...
    > User "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał(a)

    > I co?. olewasz to?.

    > Co tu do "normalnego" włamania do komputera i
    > kradzieży danych ma prawo autorskie?. Jeśli Ci
    > do mieszkania włamie się złodziej i ukradnie z
    > szafy Twoją popelinkę to czy to będzie kradzież
    > mienia czy "tylko" przestępstwo z prawa autorskiego
    > bo tę popelinkę sam sobie uszyłeś?.
    >
    > PS. Ponawiam prośbę abyś wycinał zbędne cytaty.
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > Zamach na dyktatora mody potępią wszystkie żurnale.
    > www.amikom.com.pl

    Nie lubię jak ktoś nie umie przyznać się do błędu.
    Zauważyłem, że tutaj część osobników, która nie chce lub nie potrafi napisać
    coś merytorycznie, tylko po to by coś napisać czepia się formy. Zastanówcie
    się, czy warto. Ja myślę, że treść jest ważniejsza od formy, ale może się
    mylę, przecież nie jestem nieomylny.
    A co do "popelinki" to przyznaję, że nie mam pojęcia co to. Wyjaśnij mi co
    to jest to powiem ci czy jest to utwór w rozumieniu prawa autorskiego,
    jeżeli sam nie potrafisz zrozumieć art. 1 prawa autorskiego.

    Johnson :)