  • Data: 2004-05-23 12:45:13
    Temat: Re: Ktoś ukradł dane z mojego dysku !!
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:23052004.3C90FD07@andykowal.biaman.net...
    > User "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał(a)
    > w news'ie: news:c8q57t$fsq$1@news.onet.pl

    > Trzeba zrobić ten błąd aby móc się do niego
    > przyznać.

    Zadziwia mnie u niektórych ludzi taka pewność siebie (?) czy też bezczelnośc
    (?). Z drugiej strony rzeczywiście jeśli się na tym nie znasz, to możesz nie
    widzieć swoejgo błedu. Tylko, ze w takiej sytuacji, lepiej się nie
    wypowiadaj bo wprowadzasz ludzi w błąd.

    > Sądziłem, że domyslisz się iż "popelinka_i_szafa" to płaszcz
    > uszyty z popeliny. (taki materiał)

    Tak rozumiana "popelinka" nie jest przedmiotem prawa autorskiego.

    --
    JOHNSON :)