  • Data: 2004-05-28 19:38:58
    Temat: Re: Ktos ukradł dane z mojego dysku !!
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 23 May 2004 14:12:50 +0200, "Mariusz Murawski"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Zdecydowanie nie udostępniam swoich prac w internecie bo nie za to mi płacą
    >moi zleceniodawcy. Jestem laikiem jeśli chodzi o prawo, ale nie o komputery.
    >Pewne jest, że padłem ofiarą nieprzypadkowej kradzieży. Komuś zależało na
    >zdobyciu konkretnych danych.
    >No cóż udam się z tym do prokuratury. Nigdy tego nie robiłem. Mam nadzieję,
    >że to nic takiego. Obawiam się tylko samego postępowania. Czy w tej sytuacji
    >nie będą chcieli obejrzeć mojego kompa? Wolałbym, żeby nie znaleźli na nim
    >lewego oprogramowania lub plików mp3.
    Dziwnie to brzmi. Okradasz jednych (program, muzyka) i jakos Ci to nie
    przeszkadza, a jednak innych chcesz scigac za (...). Belki (nie mylic
    z Markiem) w swym oku nie widzisz? :)

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!