    From: "Mariusz Murawski" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ktoś ukradł dane z mojego dysku !!
    Date: Sun, 23 May 2004 14:12:50 +0200

    > sposobow jest o wiele wiecej. szczegolnie udostepnianie swoich zasobow
    > calemu internetowi. ciezko wowczas oskarzac kogos o kradziez.

    Zdecydowanie nie udostępniam swoich prac w internecie bo nie za to mi płacą
    moi zleceniodawcy. Jestem laikiem jeśli chodzi o prawo, ale nie o komputery.
    Pewne jest, że padłem ofiarą nieprzypadkowej kradzieży. Komuś zależało na
    zdobyciu konkretnych danych.
    No cóż udam się z tym do prokuratury. Nigdy tego nie robiłem. Mam nadzieję,
    że to nic takiego. Obawiam się tylko samego postępowania. Czy w tej sytuacji
    nie będą chcieli obejrzeć mojego kompa? Wolałbym, żeby nie znaleźli na nim
    lewego oprogramowania lub plików mp3.

    M. Murawski