  • Data: 2015-06-15 01:47:15
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-06-15 o 00:44, Sonn pisze:
    >> W dniu 12-06-15 o 22:41, Piotrek pisze:
    >>> Coraz śmieszniej, kolejny wątek:
    >>>
    >>> http://forumprawne.org/komornik-postepowanie-egzekuc
    yjne/624159-windykacja-firmy-intrum-justitia.html#po
    st3317691

    > Dupa nie ustalił. Złożył zawiadomienie do prokuratury a ta dopiero
    > ustaliła dane na podstawie IP.

    Tyle, że już sam IP podany przez pokrzywdzonego może nie być poprawny.
    Oni idą na masówkę. Dokąd to były pojedyncze sprawy, to było to
    rzetelnie ustalane.

    > nastepnie skurwysyny z szemranej
    > kancelaryjki dostały wgląd do akt i teraz rozsyłają wezwania do zapłaty
    > z zastrzeżeniem że jak zapłacisz to cofną wniosek o ściganie. Ot taka
    > skurwysyńska metdoa na zarabianie sobie pieniędzy.

    Zmieniono przepisy i skończyło się.

    > W jednej z prokuratur za opinie odnośnie zabezpieczonych dysków z
    > rzekomo ściągniętymi filmami zapłacono już kilkaset tysięcy złotych.

    Bardzo celna konstatacja.

    > Tych kosztów nikt nie zwróci bo kancelaryjka pocofała wnioski o
    > ściganie, ponieważ ludzie zdecydowali się zapłacić.
    > To zwykłe wycieranie sobie mordy organami ścigania, które za gnojów z
    > kancelaryjki odwalają robotę, a ta tylko kasuje pieniążki od frajerów
    > którzy płacą.

    Pół biedy, jeśli ci "frajerzy" chociaż robili coś złego.