  • Data: 2015-06-15 15:35:41
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-14 o 13:18, Marek pisze:

    > Swoją drogą tego typu sprawy są nie od dziś (od kilku lat?) a
    > użytkownicy ciągle narażają się na korzystanie z narzędzi, które
    > powodują rozpowszechnianie. Wszędzie się od dawna o tym trąbi, a
    > świadomość konsekwencji w narodzie ciągle niska.

    A masz jakiś przykład wyroku skazującego za rozpowszechnianie
    poprzez torrenty ? Ja nie znam ale chętnie się zapoznam jeśli coś
    takiego miało miejsce, w naszym kraju oczywiście.

    Ostatni głośny przypadek zamknięcia serwisu TnT był spowodowany
    że kolesie zamiast ograniczyć się do samych torrentów otwarli
    kolejny serwerek udostępniający do oglądania online filmy za pieniądze.
    To smutni panowie wpadli, zarekwirowali komputery i sprzęt
    o wartości kilkudziesięciu tysięcy.
    Ile im policzą za udostępnianie dowiemy się za rok lub dwa. :-)