  • Data: 2015-06-15 15:38:49
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-14 o 13:03, Piotrek pisze:

    > A ja mam jeszcze takie pytanie. Czy jeśli wybiorę się do lokalnego oddziału swojego
    usługodawcy internetowego, to udostępnią mi na moją prośbę jakiś ślad w logach
    potwierdzający, że pobieranie/udostępnianie takiego pliku rzeczywiście miało miejsce?
    Z tego co wiem, spytany o to policjant pierniczył coś o ochronie danych osobowych i
    stwierdził, że jest to bardzo mało prawdopodobne. Nie znam się na prawie, ale ustawa
    o ochronie danych osobowych nie chroni chyba MOICH WŁASNYCH danych przede mną?

    Ma prawo ci podać te dane ale obowiązku nie ma więc z powodu
    tak błahego jak brak kumatego pracownika mogą cię załatwić odmownie.