  • Data: 2003-11-05 09:57:06
    Temat: Re: Kto pomoże kobiecie?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niedawno dowiedziała się (i ponoć szczęka
    > jej opadła i zadzwoniła o podłogę), że jeśli obroni się
    > pod własnym nazwiskiem to nie będzie miała prawa
    > używać "mgr" przed nazwiskiem gdy zmieni
    > nazwisko na nazw. męża.

    Jeżeli ktoś takie rzeczy mówi, proś o podanie podstawy prawnej.
    Jeżeli to urzędnik państwowy - to normalne.
    Od żadnego ze swoich pracowników nigdy nie żądałem okazania dyplomu -
    jak go ma, to znaczy, że ma. Pytałem jedynie, co to za dyplom, czego się
    uczył, jaka specjalność - to, co mi jest potrzebne.
    Jak nie ma, to i tak wyjdzie w praniu.

    Pzdr: Catbert. EHRM