  • Data: 2003-11-06 07:58:35
    Temat: Re: Kto pomoże kobiecie?
    Od: "Miroo_news" <m...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3FA91BA1.7070605@post.pl...

    > Co wy studiujecie?
    > Weź to na zdrowy rozum. Jak by tak było to po wyjściu za mąż ona nie
    > miała by ani matury, ani ukończonej szkoły podstawowej, nie była by
    > ochrzczona, bierzmowana (jeżeli wierząca) itd.

    Nie rozumiesz problemu. Nie chodzi o to, że nie
    uznają ci dyplomu. Absolutnie. Dyplom jest ważny.
    Chodzi o to, że nie można np. używać pieczątki
    mgr Pamela Lee
    jeśli dyplom jest na
    mgr Pamela Anderson.

    Sam konkretnie nie zostałem poinformowany w czym dokładnie
    leży problem, ale padł właśnie przykład z pieczątką.

    Nawet nie wiem gdzie szukać informacji, dlatego pytam
    tutaj. Może na pl.rec.kuchnia (mam nadzieję, że tam są
    jakieś kobiety) będą lepiej zorientowani? ;)

    Poza tym to może by wyjaśniało dlaczego tak wiele kobiet
    (zwłaszcza z dorobkiem naukowym, lekarek, itp) ma podwójne
    nazwisko. Może to być sprawa już wyrobionej renomy,
    przywyczajenia do własnego nazwiska, ale chyba nie na
    taką skalę?

    Pozdrawiam
    Miroo