  • Data: 2003-11-06 16:11:34
    Temat: Re: Kto pomoże kobiecie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiście! I musi jeszcze raz zrobić sobie prawo jazdy, bo przecież też
    je pod innym nazwiskiem uzyskała. Aha, przypomniałem sobie, że świadectwa
    ze szkoły podstawowej i liceum ma też na inne nazwisko, więc nie ma innego
    wyjścia i musi nadrobić te zaległości. No ale jak się tak zastanowię, to
    taka młoda żona ma jeszcze bardziej przechlapane. W sumie przecież się
    jeszcze nie narodziła! No przecież nie wydano na jej nazwisko aktu
    urodzenia, więc musi iść ponownie do szpitala i poprosić, by wydali kartę
    informacyjną, że się urodziła.

    No dobra, na poważne. Jak jeszcze jakiś teoretyk prawa będzie wyskakiwał z
    takimi genialnymi tezami, to niech Twoja koleżanka poprosi go, by jej
    wytłumaczył jak rozwiązać te opisane przeze mnie powyżej problemy. Może mu
    przejdzie ochota do gawędy.