    From: "lablador" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto pomoże kobiecie?
    Date: Thu, 6 Nov 2003 17:15:20 +0100

    > Prosiła mnie, żebym się zorientował i tyle.
    > W każdym razie AFAIK nie wypowiedział się tu dotąd
    > nikt kompetentny, każdy mniej lub bardziej dosadnie
    > wyraża swoje zdanie.

    To czego Ty oczekujesz? Skoro sa tu same "niekompetentne" osoby to po co
    zwracasz sie na te grupe z problemem. Wystarczajaco wyraznie uzasadniono to
    stanowisko odwolujac sie do istoty decyzji administracyjnych jako aktow
    konkretnych i indywidualnych (skierowanych do oznaczonej osoby). Chcesz zeby
    Ci podano konkretny przepis do opisanej sytuacji? Nikt Ci go nie poda bo
    takiego nie ma. No chyba, ze znajdziez kogos "kompetentnego" jak ten,
    ktorego zdanie przedstawiles:)

    > Nie mniej jednak w każdej plotce bywa ziarenko prawdy...

    No to uwierz w te plotke i niech kolezanka zostanie panna. Bedzie swiety
    spokoj:)

    Dan.